måndag 16 mars 2009

FILM! Nu gör det ont i mitt hjärta =(




På onsdag flyttar mina älskade små tjejer Vision & Grand Prix. Jag vet i mitt hjärta att de kommer att få fantastiska liv båda två! Men vad hjälper det, en tår trillar ändå ner för min kind... Jag hade önskat att jag kunde behålla dem, men för det första så kan jag inte ha HUR många hästar som helst, för det andra så är de alldeles för bra för att gå här och "skrota" som avelsston. Jag har mina begränsningar...men det har inte de här damerna =). USCH vad jag kommer att sakna dem !!!

7 kommentarer:

santa sa...

Att skiljas från sin häst gör alltid ont,men som du skriver kan man inte ha en hel hög.Kom mitt mail fram till dej?.KRAM KRAM

Anonym sa...

Kommer med att sakna flickorna.
De har en speciell plats i mitt hjärta eftersom jag har haft äran att fått ha dem i våran lösdrift.

kram från mig

Crossroad Stables sa...

Hmm...fölen är lättare att skiljas från. Jag ställer in mig på att de skall flytta redan de föds. 1000 ggr värre med de här två som jag bestämde mig för att behålla när de föddes =).
Men, jag vet att jag gör rätt. Jag kan inte göra dem rättvisa. De vill så mycket båda två =). De vill jobba, jobba. Stimulans i massor =). Framför allt Vision =)=)=). Helst skall det hända något hela tiden. Jag har fullt upp med ston, hingstar & fölningar. Hade varit egoistiskt av mig att behålla dem... Hur kan något kännas så fel och ändå så rätt ????

De Soto sa...

Hej Maria...
Vilken fin sida du har, kul att flera av Crossroads barnen har bloggar ! Har du sett vad lilla De Soto blivit stilig =) Kram Från Linda & De Soto

Crossroad Stables sa...

Hejsan Linda !

Ja, han har allt blivit en riktig snygging =). Misstänkt lik storebror Royal tycker jag.
Kul att du trivs med honom ! Glad att han kom till dig...
Som du säger, det är jättekul att så många av syskonen har bloggar, det är SUPER att kunna följa dem.

Kram Maria & Hästarna

Anonym sa...

Hej hej

Fröken har fått igång sin sida fint nu!

Men var är bilderna på Jasmin o Tjallien?? Nyfiken på flickorna.

Hoppas allt är bra med er.
Kramar Eva

Crossroad Stables sa...

Nej men hej Eva !!!

Kul att du hittat hit =). Både Lord, Tjallien & Jasmin mår finfint ! Lovar att ta ett gäng bilder på dem nu när vädret börjar bli fint.
Otroligt glad att jag fått köpa dessa fantastiska hästar av dig (och via dig =).

Massa kramar från oss !!!