söndag 22 mars 2009

Crossroads Super Bee !





Tja, jag har råkat ut för ett delikat problem =). "Lilla" Super Bee är så hög att det omöjligt går att få med hela henne på bild inne i boxen...trots att den är 16kvm. Så ni får träffa henne "bit för bit" =). Med kameran på "höjden" får jag med hennes ben, men bara halva kroppen...Med kameran åt "rätt" håll får jag med överlinjen, men bara halva benen... Hmm... HUR STOR skall denna dam bli ??? Nästan så att jag blir orolig. Så sett så är mamma 170cm, alltså kanske inte så underligt. Lilla damen pussar mig redan bestämt, och äter hö och kraftfoder med mamma. Lite tufft att tugga utan tänder, men det går ändå. Det skall börjas i tid...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till lilla fölet ,jättesöt.Isa

Crossroad Stables sa...

Hej Isa !!!

Tack, och kul att du gillade henne. Skall bli roligt att se den här tjejen röra sig ! Skall hämta hem henne till mitt "hemmastall" & mjuk och go halm i morgon,hon blir nog glad att slippa torven i mitt andra stall =)=)=)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Så söt hon är!Stor blir hon alldeles säkert med en sån stor mamma!Jessica

Anonym sa...

Hon är ju jätte fin.
Grattis till den lilla...

Har varit och hälsat på min idag. Vad hon växer det lilla livet.

Längtar ihjäl mig tills hon kommer hem...


kram

Välkommen till Janne. sa...

Blir nog lagom storlek till mig kanske!!!!

Crossroad Stables sa...

Jo Janne...

Hon lär bli lagom till dig =). Har hämtat hem henne från det andra stallet idag. Hon har fullkomligt FANTASTISKT psyke =)=)=). Många skratt blir det med den tösen i stallet....